Juntament amb la televisió i el cinema, Internet és l'únic suport l'audiència del qual ha crescut durant el darrer any. Tots els altres mitjans (diaris, suplements, revistes, ràdio i exterior -autobusos, centres comercials, etc.-) perden seguiment.
Un cop més, l'EGM corrobora l'hegemonia de la televisió com el mitjà de comunicació amb més penetració a Espanya. Aquest mitjà és utilitzant pel 89,5% de la població (mitjana anual). El segueixen exterior (63,8%), la ràdio (61,7%) i Internet (48,6%). Youtube, amb més de 18 milions de visites en aquest període, és amb molta diferència el lloc més visitat.
A l'últim, aprofitem comentar que el passat 31 març va ser l'últim dia que Nielsen Online va mesurar audiències de mitjans d'Internet a Espanya. La decisió pot estar relacionada amb el fet que l'AIMC va triar (octubre 2011) Comscore perquè mesurés l'audiència en línia.
Font: Estudio General de Medios (abril 2012/març 2013) (document pdf, 1,7 MB)
0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada