Publicat el

Es llança Boosh, aplicació mòbil per a compartir llibres i difondre'ls mitjançant màrqueting viral


L'empresa escocesa Evanidus, especialitzada en tecnologia mòbil, acaba de llançar Boosh en fase beta (7/3/2013), una aplicació que té com a objectiu impulsar la descoberta de llibres i les seves vendes mitjançant la utilització de les xarxes socials dels qui llegeixen. L'aplicació està destinada tant a escriptors com a editors que vulguin desenvolupar la seva reputació i les vendes, a través de les xarxes socials.

En l'aplicació Boosh, el mòbil actua com un "lector" de llibre electrònic, però un cop el llibre ha estat llegit aquest és esborrat, la qual cosa permet que el llibre pugui ser compartit entre els amics del lector. Un cop compartit, l'aplicació convida aleshores als amics del lector a llegir o a comprar el llibre electrònic. A diferència del model que Amazon ha patentat quant al sistema de préstec de llibres, Evanidus deixa que sigui l'editor qui tingui el control de quantes vegades deixa que el llibre es pugui llegir de franc.

L'aplicació es llançarà definitivament al mercat el proper estiu. Segons Boosh:
Ves on està el trànsit més que no pas tractis d'aconseguir que les masses vinguin a tu.